Trdlokafe rychle roste. Na 50 poboček v Česku se dostalo téměř 2x rychleji než Starbucks
Rychlou expanzí se však může pochlubit firma i v České republice. Zatímco ikonické americké sítí Starbucks trvalo v Česku 12 let propracovat se na číslo 50 kaváren, Trdlokafe otevřelo 50 poboček za 7 let. Za rychlou expanzí Trdlokafe stojí unikátní koncept Ready-Made Business, který tradiční franšíziový byznys přizpůsobil potřebám 21. století. Je akčnější, flexibilnější a díky návratnosti přibližně 3,5 roku je investičně velmi zajímavý.
Podstatou konceptu Ready-Made Business je decentralizace resp. zpřístupnění podnikání mnohem širšímu okruhu zájemců. Vlastníci minikaváren Trdlokafe nemusí mít s gastro segmentem žádné zkušenosti, a přesto jejich stánky s využitím nejmodernější techniky dokonale fungují. Pro lékaře, právníky, manažery firem, realitní agenty, nebo dokonce i ajťáky se Trdlokafe stalo atraktivním zdrojem pasivního příjmu.
To vše díky 7 let propracovávanému know-how a 3 inteligentním systémům. Informační systém automaticky hlídá dodávku surovin, bezpečnostní systém znemožňuje zpronevěry ze strany zaměstnanců a automatický motivační systém motivuje zaměstnance k co nejlepším výkonům. Díky vysoké míře digitalizace může v konceptu Ready-Made Business jakýkoliv vlastník minikavárny v reálném čase na mobilu sledovat chod kavárny včetně informace o počtu zákazníků, tržbách apod.
Stoprocentním vlastníkem řetězce Trdlokafe je firma TK holding, v níž drží investiční skupina GFF od března 2021 dvacetiprocentní podíl.